balabar

بنر
Slider Slider Slider
بنر

سیستم کامپیوتر جرثقیل lmi

نام شرکت: fan ashena company
نام مسئول: mohsen naji
استان: اصفهان
محدوده فعالیت: بین المللی
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
ایمیل: پست الکترونیک
آدرس: اصفهان – خیابان سپه – خیابان حکیم – بازار بزرگ حکیم –
مشخصات این محصول
عنوان محصول: سیستم کامپیوتر جرثقیل lmi عرض کاربری: 12
ابعاد خود دستگاه: 20 فضای دسترسی: 2
مدت زمان گارانتی: 1 shg کشور سازنده: iran
حداکثر ارتفاع بالابری: 100 مدل محصول: crane lmi
نوع محصول: crane sli شرایط محصول: نو (صفر)
نیروی محرکه: برقیطول کاربری: 13
عنوان تجاری: crane lmi نوع و جنس چرخ ها: r
ظرفیت حمل (نفر): 1 ton ظرفیت بالابری (وزن): 20 ton
توضیحات دیگر

احتراما این شرکت اقدام به طراحی سیستم ایمنی کامپیوتری جرثقیل (L.M.I) نموده که این سیستم نقش مهمی در کاهش حوادث مرتبط با بار برداری توسط انواع جرثقیل و بالابر ها دارد در ضمن بر طبق استاندارد ASME B30.5 وجود این سیستم بر روی جرثقیل های بالاتر از 3 تن الزامی می باشد .
امکانات سیستم به شرح زیر می باشد :
- در هر لحظه وزن بار ، زاویه بوم ، طول بوم ، حداکثر با مجاز ، درصد ریسک ، شعاع کار و ارتفاع بوم از زمین بر روی مونیتور نمایش داده می شود و با اگاه نمودن اپراتور جرثقیل از وزن و مختصات بار از استرس اپراتور می کاهد .
- جدول بار برداری جرثقیل در حافظه سیستم ثبت می شود و در هر لحظه وزن بار با وزن مجاز مقایسه می شود و در صورتی که اپراتور به اشتباه و یا عمدا بخواهد اقدام به بار برداری بیش از مقدار مجاز ظرفیت نماید ابتدا در 90 در صد خطر هشدار داده و سپس کار جرثقیل را به صورت اتوماتیک قطع می نماید .
- بعضی از جرثقیلهای کامیونی مجاز به بار برداری بر روی سر جلو نمی باشند که در این مواقع جرثقیل از عملیات بار برداری جلوگیری می نماید و یا ظرفیت مجاز را متناسب با آن حالت کاهش می دهد .
- در بعضی از مواقع اپراتور جرثقیل تلسکوپ را به طور صحیح بیرون نداده و به عنوان مثال تلسکوپ ضعیف را جهت برداشتن بار سنگین استفاده می نماید که در بسیاری باعث خمیدگی تلسکوپ می گردد که در این موارد سیستم ایمنی از بیرون دادن اشتباه تلسکوپ جلوگیری می نماید و سیستم به صورت اتوماتیک قطع کرده و بیرون آمدن تلسکوپ جلوگیری می نماید .
- قطع کن قلاب راه اندازی می شود و از برخورد قلاب با قرقره های سر بوم جلوگیری می نماید .
- در جرثقیلهای بوم خشک (شبکه ای ) قطع کن بوم نیز راه اندازی می شود که برگشتن بوم به عقب جلوگیری نماید .
- معمولا در جرثقیلهای مختلف تعداد لای سیم هوک از یک تا 14 لا متغیر می باشد که اپراتور باید متناسب با افزایش وزن بار تعداد لای سیم را نیز افزایش دهد در صورت اشتباه بودن تعداد لای سیم ممکن است به سیم جرثقیل بیش از حد استاندارد و تعریف شده فشار وارد آمده و سیم پاره شود که این سیستم در این مواقع از کار جرثقیل جلوگیری می نماید و کار جرثقیل را قطع می نماید .
-با توجه به اینکه کلیه جرثقیلها دارای ضریب ایمنی 15 تا 25 درصد می باشد لذا این سیستم دارای امکان خارج کردن سیستم کامپیوتر از مدار می باشد که بسته به نظر مشتری به صورت سوییچ کلید دار ، و یا رمز نرم افزاری قرار داده می شود و در صورتی که کاربر جرثقیل صورت استثنا بنا به ضرورت و شرایط اضطراری بخواهد عمدا اقدام به بار برداری بیش از جداول بار برداری ( استفاده از 15 تا 25 درصد ضریب ایمنی جرثقیل ) نماید این امکان با شرایط محدود و موقت وجود دارد .
-اپراتور می تواند به صورت دستی هر یک از حرکات جرثقیل را محدود نماید به عنوان مثال درصورتی که در زیر سقف به ارتفاع 25 متر کار می کند می تواند فاصله سر بوم از زمین را با دادن عدد 25 به سیستم محدود نماید به این صورت در این ارتفاع سیستم به طور خودکار قطع می کند و از بر خورد سر دکل به سقف جلوگیری می نماید . همین مورد می تواند در مورد وزن بار ، زاویه بوم ، طول بوم و شعاع کار انجام شود و مقدار حداقل ویا حداکثر آنها را محدود نمود .
امکانات اضافه در صورت تقاضای مشتری با هزینه جداگانه به سیستم اضافه می شود :
- در صورتی که جک پایه جرثقیل در حین عملیات بار برداری به مرور در زمین فرو رود و یا به علت خرابی خالی کند باعث به هم خوردن تراز جرثقیل و واژگونی جرثقیل می گردد که این سیستم دارای سنسور تراز می باشد و به اپراتور هشدار داده و از کار جرثقیل را به صورت اتوماتیک قطع می کند .
- سرویسهای پیشگیرانه جرثقیل شامل تعویض روغن و فیلترها ، گریسکاری ، بازدیدها در حافظه سیستم قرار داده می شود و در صورتی که به عنوان مثال بایستی بعد از 200 ساعت کار روغن موتور تعویض و پس از 1000 ساعت فیلتر روغن هیدرولیک تعویض شود پس از رسیدن کارکرد جرثقیل به این مقادیر بر روی مونیتور انجام این موارد یاد آوری می شود و بعد از تایید انجام آن کنتور این فعالیت صفر می شود .
- طول جکهای کشویی اندازه گیری می شود و بر روی مونیتور نمایش داده می شود در صورتی که اپراتور جکهای کشویی را به طور کامل بیرون ندهد ظرفیت مجاز جرثقیل نیز متناسب با آن کاهش پیدا می کند .
- سرعت باد بر روی مونیتور نشان داده می شود و در صورتی که وزش باد بیش از حد مجاز شود کار جرثقیل قطع می شود .

- سیستم می تواند به صورت سخنگو باشد و خطاهای صورت گرفته را به صورت گفتاری اعلام نماید .
سیستم می تواند مجهز ب دور بین مدار بسته بر روی سر بوم وینچها گردد تا اپراتور تسلط بیشتری بر عملیات بار برداری داشته باشد .

مزایای فنی و تعمیراتی :
- از بروز حوادث جانی و مالی در حین کار با انواع جرثقیل جلوگیر ی می کند
- این سیستم قابل نصب بر روی تمامی انواع جرثقیلها متحرک تلسکوپی ، بوم خشک ، تاور کرین ، سقفی و دریایی و سایر انواع جرثقیل با سیستمهای محرک برق ، هیدرولیک ، پنوماتیک و مکانیک و ... می باشد .
-دارای گارانتی نرم افزاری ومادام العمر می باشد به این معنی که در صورت تعویض قطعاتی که برنامه نویسی بر روی انها انجام شده است به صورت رایگان کپی برنامه برروی آن انجام شده و تحویل می گردد .
-دارای گارانتی قطعات ( سخت افزاری ) یک ساله می باشد -
- کلیه سنسورهای کامپیوتر قدیمی جرثقیل و نیز هر سنسور مشابهی از هر شرکت سازنده به این سیستم قابل اتصال است . لذا از لحاظ قطعات یدکی هیچ گونه مشکلاتی ندارد
در صورت تعویض سنسورها و جایگزینی آن با سنسور با رفتار متفاوت این سیستم بدون احتیاج به لب تاپ و با سادگی با یک آموزش مختصر به صورت لمسی بر روی مونیتور سنور جدید قابل تنظیم با و تطبیق با سیستم می باشد .
-قطعاتی که بر روی سیستم دارای طول عمر کمتری می باشند چند عدد اضافه به صورت رزرو بر روی برد قرار داده شده است که در صورت خرابی این قطعات نیازی به تعمیر برد نمی باشد و به سادگی با زدن یک کلید و با جابجایی سیم در ترمینال قطعه رزرو وجایگزین می شود .
-سایر قطعات الکترونیک و آی سی ها قطعات سیستم به صورت فیشهای نر و ماده و سوکتی طراحی شده و با سادگی بدون نیاز به لحیم کاری قابل تعویض می باشد.
- با توجه به قابلیت انعطاف زیاد سیستم از لحاظ تطبیق با قطعات و سنسورهای مختلف از لحاظ قیمت نیز دارای رنج وسیعی متناسب با نظر مشتریان می باشد .
- سیستم از لحاظ نرم افزاری دارای انعطاف زیادی می باشد و مشتریان می توانند بنا به سلیقه و شرایط خاص کار خود تغییراتی در منو و عملکرد سیستم بدهند .
-بسیاری از سوییچها و سنسور ها دارای عیب یاب می باشند و در صورت خرابی و قطعی مدار بر روی مونیتور ایراد مورد نظر نمایش داده می شود
- سیستم نمایش به صورت صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا و 65000 رنگ می باشد .


ارسال پیام به fan ashena company
نام شما:
*
ایمیل شما:
*
تلفن تماس شما:
پیام:
*
  Captcha
 جدید

جرثقیل های مشابه

اجاره جرثقیل سبددار کابیندار اجاره جرثقیل ۰۹۳۳۳۶۰۳۰۲۹ نیسان بالابر جهت نصب دوربین بنر تابلو کابل کشی ریسه کشی ... رادمنش - محدوده فعالیت: تهران
وینچ زنجیری رکسون بالابرهای برقی زنجیری و موتور گیربکسهای رکسون درایو (Rexon Drive) ساخت کشور چین ... روابط عمومی - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل بالکانسکو اکو فروش جرثقیل سقفی بالکانسکو در تناژهای مختلف ... روابط عمومی - محدوده فعالیت: ایران
وینچ 32 تن جرثقیل دو سرعته دوكاره كاره پودم بلغارستان - بالكانكار سابق -- بالابری 16 متر ... روابط عمومی - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل 10 تن جرثقیل دو سرعته دو كاره و چهاركاره پودم بلغارستان - بالكانكار سابق -- بالابری ... روابط عمومی - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل سقفی و دروازه ای کیان گروه مهندسی جرثقیل کیان تنها مخترع و تولید کننده بالابرصنعتی ملی از ظرفیت یک الی ... علی آراسته - محدوده فعالیت: بین المللی
جرثقیل کارگاهی برقی جرثقیل کارگاهی شرکت بازرگانی آران 02155286473 وارد کننده انواع محصولات هیدرولی ... بازرگانی آران - محدوده فعالیت:
وینچ زنجیری مگا فروش وینچ برقی زنجیری دوکاره و چهارکاره سه فاز مگالیفت چین با 18 ماه گارانتی ... روابط عمومی - محدوده فعالیت: ایران
وینچ 3 تن بالکانسکو بلغاری فروش وینچ بلغاری بالکانسکو در تناژ های مختلف دارای 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات ... روابط عمومی - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل موتوردرار جرثقیل کارگاهی شرکت بازرگانی آران 55286473-55270705-09124410210- aranmatin.com ... بازرگانی آران - محدوده فعالیت:
انواع جرثقیل کارگاهی جرثقیل کارگاهی شرکت بازرگانی آران 55286473-55270705-09124410210- aranmatin.com ... بازرگانی آران - محدوده فعالیت:
 فروش تاور 12 تن تاور کرین 7.65 - 12 تن عرض دومتر - پتن فرانسه - دهه79 میلادی - ارتفاع ... ابوذر نوری - محدوده فعالیت:
جرثقیل تكفاز 500 كیلوگرم بالابری 6 متر - چهار كاره تك سرعته با سرعت بالابری 3.5 ... روابط عمومی - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل کارگاهی ایران یدک ایران یدک اولین وارد کننده و سازنده جرثقیل کارگاهی ، بالابر هیدرولیکی ثابت و متح ... ramin saei - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل 3 تن برقی با گارانتی ایران یدک اولین وارد کننده و سازنده جرثقیل کارگاهی ، بالابر هیدرولیکی ثابت و متح ... ramin saei - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل کارگاهی2تن یران یدک یران یدک اولین وارد کننده و سازنده جرثقیل کارگاهی ، بالابر هیدرولیکی ثابت و متحر ... شرکت ایران یدک - محدوده فعالیت: ایران
جرثقیل کارگاهی 3 تن یران یدک یران یدک اولین وارد کننده و سازنده جرثقیل کارگاهی ، بالابر هیدرولیکی ثابت و متحر ... شرکت ایران یدک - محدوده فعالیت: ایران


محصولات

بنر