balabar

بنر
Slider Slider Slider
بنر

بالابر خانگی۰۹۹۰۹۵۹۳۹۴۹

نام مسئول: فرهادساعی
محدوده فعالیت: بین المللی
تلفن همراه:
تلفن ثابت:
ایمیل: پست الکترونیک
آدرس: شهرک صنعتی چهاردانگه
مشخصات این محصول
عنوان محصول: بالابر خانگی۰۹۹۰۹۵۹۳۹۴۹مدل محصول: 2017
نوع محصول: هیدرولیکیشرایط محصول: نو (صفر)
توضیحات دیگر
بالابر پیشرو: 9593949-0990
بالابر هیدرولیکی برای انتقال قدرت خود از قدرت جک هیدرولیک استفاده می کند. به این شکل که با چرخش موتور ، پمپ هیدرولیک هم به چرخش در آمده و روغن داخل مخزن را به سمت جک هیدرولیک پمپاژ می کند وبا بالا رفتن جک ، صفحهبالابر هیدورلیکی هم به بالا حرکت می کند و در هنگام  پایین آمدن ، شیر برقی وارد عمل شده ، یعنی تا زمانی که برق وارد بالابر هیدرولیکی نشود اجازه تخیله روغن به تانک را نمی دهد. در کل بالابر هیدرولیکی با روشن شدن موتور به بالا می رود و بدون روشن شدن موتور و فقط با روشن شدن شیر برقی به پایین می آید.

مکان هایی که قابلیت نصب بالابر هیدرولیکی را دارند :

1- استفاده از بالابر هیدرولیکی در قسمتی از سقف که به اندازه دلخواه تخریب شده

2- استفاده از بالابر هیدرولیکی در جلوی بالکن

3- استفاده از بالابر هیدرولیکی از فضای گلخانه

4-استفاده از بالابر هیدرولیکی ازفضای بین پله ها

5-استفاده از بالابر هیدرولیکی از فضای بیرون ساختمان به سمت بالکن یا راه پله و غیره

 

موارد استفاده بالابر ثابت ( بالابر هیدرولیکی )

بالابر ثابت ( بالابر هیدرولیکی ) کار بردهای فراوانی دارد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

1-بالا ، پایین بردن بار در کنار خانه ها و مغازه ها

2-بالا ، پایین بردن نفر در کنار خانه ها و مغازه ها

 

مقایسه بازار اقتصادی بالابر هیدرولیکی با آسانسور

قابل توجه است که بازار بالابر هیدرولیکی از آسانسور های خانگی به دلایل زیر بهتر است:

1-افزایش افراد مسن یا افرادی که مشکلات استخوانی دارند در خانه های قدیمی ، که فرد مالک با توجه با این که اکثر این خانه ها فضای آسانسور  نداشته و یا امکان کندن چاله آسانسور را ندارند از بالابر هیدرولیکی استفاده می کنند.

2- عوض کردن مسکن در این شرایط بازار بسیار سخت تر از نصب یک بالابر هیدرولیکی در یک فضای مناسب می باشد

3- از نظر مالی نیز بالابر هیدرولیکی بهتر است چون که بالابر هیدرولیکی از یک مبلغ ناچیز تا بهترین حالت ممکن قابل نصب است ولی آسانسور به این شکل نیست.

معرفی کاربرد و مزایای امکانات اضافی بالابر هیدرولیکی :

1-ریل آسانسوری : در حالت عادی ریل بالابر هیدرولیکی ، ناودانی می باشد که با ریل آسانسوری صدای غلتک های ناودانی ولقی آن حذف می شود.

2-پمپ آسانسوری : پمپ های دنده ای در بالابر هیدرولیکی دارای صدای زیادی می باشد ولی پمپ آسانسوری ساچمه ای بسیار بی صدا و نرم حرکت می کند.

البته قابل ذکر است که قدرت پمپ آسانسوری کمتر از نصف پمپ های معمولی است و در برخی موارد امکان استفاده از بالابر هیدرولیکی نمی باشد.

3-شیر برقی دو سرعته آسانسوری : در شیرهای معمولی ، قدرت بلافاصله  به جک  منتقل می شود و یک تکان را به همراه دارد ولی در شیر برقی های دو سرعته یک تاخیر بین فرمان احضار بالابر هیدرولیکی و حرکت بالابر هیدرولیکی وجود دارد که همین تاخیرتکان و شک کابین را کم می کند

4-تابلو برق درایو دار : مانند شیر برقی دو سرعته عمل می کند بااین تفاوت که با کم و زیاد کردن دور موتور باعث می شود کهبالابر هیدرولیکی هنگام شروع حرکت و توقف آن ضربه ای به کابین منتقل نکند.

5-نصب کابین و درب آسانسوری :

طبیعتا نصب کابین و درب آسانسوری برای بالابر هیدرولیکی امنیت دستگاه را تاحد زیادی افزایش داده و از لحاظ ظاهری ، بالابر هیدرولیکی را کاملا مشابه آسانسور می کند.

6-تابلو برق داری نمایشگر و اعلام طبقات :

از امکانات جدیدی است که به بالابر هیدرولیکی اضافه شده و در صورتی که روی کار اضافه شود باز هم بالابر هیدرولیکی را به آسانسور نزدیک تر می کند

7-درب اتوماتیک داخل کابین یا پرده نوری :

درب اتوماتیک در اکثر محل های بالابر هیدرولیکی به علت محدودیت فضا قابل نصب نمی باشد به همین علت از پرده نوری استفاده می شود که همان کارایی را دارد.

پرده نوری دارای چندین نقطه لیزری است که سر تا سر ورودی کابین را پوشش می دهد و زمانی که فرد داخل کابین بخواهد که به درب های آسانسوری یا دیوارها دست بزند بلافاصله برق را قطع می کند و تا زمانی که آن شخص از جلوی  پرده نوری بیرون نرود بالابر هیدرولیکی حرکت نمی کند.

بالابر هیدرولیکی را میتوان با لوازم آسانسوری ای که کاملا مشابه آسانسور است نیز ساخت. مزیت این هزینه ی بسیار پایین تر از هزینه ساخت آسانسور با شیوه معمول می باشد.

ارسال پیام به بالابر پیشرو تولید کننده انواع بالابرهای هیدرولیک.
نام شما:
*
ایمیل شما:
*
تلفن تماس شما:
پیام:
*
  Captcha
 جدید

بالابر خانگی های مشابه

nopic شرکت اوج صنعت راشا، اولین طراح و تولیدکننده تخصصی پله پیما در جنوب کشور محصولات ... فرزان میلانی - محدوده فعالیت: ایران
معلولبر ، ویلچربر دستگاه فوق جهت استفاده جانبازان و معلولین عزیز جهت استفاده در ارگانها و مكانهای ... گرشاسبی - محدوده فعالیت: ایران
بالابر هیدرولیک با ضمانت کتی تولید کننده تخصصی انواع بالابرهای هیدرولیک آسانسور هیدرولیک سیستم ضدسقوط ب ... فرهادساعی - محدوده فعالیت:
تولید انواع بالابر هیدرولیک *...مشاوره تولید و فروش انواع بالابر هیدرولیکی آسانسور خانگی استاکر جک پالت بش ... فرهادساعی - محدوده فعالیت:
فروش بالابر 0912.0306.395 ✅ماشین ابزار بالابر پیشرو ✅طراحی و ساخت 0تا100 انواع بالابرهای هیدرولیک ❌با ... فرهادساعی - محدوده فعالیت:
بالابر هیدرولیکی-بالابرخانگی آیا نیاز به بالابر در محل کار یا منزل خود دارید؟ آیا در انتخاب نوع بالابر مورد ... آذر لیفت - محدوده فعالیت: تهران
ویلچربر هیدرولیکی(ایران یدک) الکترو موتور اروپایی قابلیت نصب در منازل مسکونی و اماکن تجاری قابلیت نصب سنسور ... ramin saei - محدوده فعالیت: ایران
بالابر خانگی ایران یدک مشخصات دستگاه بالابر هیدرولیکی : ارتفاع بالابر تا 16 متر الکترو موتور : ( ... ramin saei - محدوده فعالیت: ایران
پله پیما/ویلچر بر/بالابر پله ... ایران بالابر - محدوده فعالیت:
فروش ویژه بالابر هیدرولیک فروش ویژه بالابر های هیدرولیک شرکت ایران بالابر ایران باابر تولید کننده انواع ب ... ایران بالابر - محدوده فعالیت:
راهبند شرکت پیشرو بالابر فارس تولید کننده راهبند الکترومکانیک دارای چشمی هوشمند بازو ... پیشرو بالابر فارس (احمد فرمان بر - محدوده فعالیت: ایران
ویلچربر پله ای گروه فنی مهندسی کوشا ارائه دهنده انواع تجهیزات ویژه سالمندان ، جانبازان و معلولی ... یاسرعطارباشی - محدوده فعالیت:
ویلچر برقی پله رو ویلچر پله رو دستگاهی است که به راحتی می توان فرد ناتوان ، سالمند یا معلول را به ... یاسرعطارباشی - محدوده فعالیت:
صندلی پله پیمامستقیم و پیچشی گروه فنی مهندسی کوشا ارائه دهنده انواع تجهیزات ویژه سالمندان ، جانبازان و معلولی ... یاسرعطارباشی - محدوده فعالیت:
صندلی بالابر بیمار این دستگاه جهت جابه جایی افراد بیمار ، معلول و ناتوان مورد استفاده قرار می گیرد ... یاسرعطارباشی - محدوده فعالیت:
بالابر هیدرولیک * ایران یدک مشخصات دستگاه بالابر هیدرولیکی : ارتفاع بالابر تا 16 متر الکترو موتور : ( ... شرکت ایران یدک - محدوده فعالیت: ایران
ویلچربر  هیدرولیکی ایران یدک ویلچربر هیدرولیکی دستگاهی است از خانواده بالابر هیدرولیکی که از آن برای حمل افرا ... شرکت ایران یدک - محدوده فعالیت: ایران