balabar

بنر
Slider Slider Slider
بنر

تهران میزبان بزرگترین رویداد صنعت آسانسور خاورمیانه

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و صنایع وابسته، 5 تا 8 اردیبهشت ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ستاد خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها؛ دراین نمایشگاه که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه و رویداد صنعت آسانسور خاورمیانه محسوب می شود، دهها شرکت داخلی و خارجی انواع تولیدات خود را شامل آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی ارائه می کنند.
همچنین در این نمایشگاه، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها، ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگر صنایع و تجهیزات وابسته به نمایش گذاشته می شود.
مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها با بیان اینکه، چند کنفرانس و کارگاه آموزشی نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزاری این نمایشگاه بالغ بر 11 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده است.
علیرضا آموخته پیش بینی کرد در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها؛ بیش از 230 شرکت حضور داشته باشند که در این صورت نسبت به دوره گذشته بیش از 50 درصد رشد خواهد داشت.
وی اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در سالن های 8 و9 – 10و11 – 12و13 – 14و15 برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این دوره، شرکت هایی از کشورهای چین، ترکیه، کره جنوبی و ایتالیا مشارکت خواهند داشت و پیش بینی می شود این نمایشگاه میزبان هیات هایی از کشورهای همسایه جهت تأمین نیازهای صنعتی و ساختمانی خود باشد.
آموخته، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی پتانسیل ها و توانمندی های این صنعت با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقاء و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع عنوان کرد.
وی اضافه کرد: بکارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین المللی، آشنایی تولیدکنندگاه داخلی با نوین ترین تکنولوژی های روز این صنعت، درگیر کردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، از دیگر اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها و قطعات وابسته است.
وی با بیان اینکه نشریات و مطبوعات به عنوان یکی از عوامل موثر در امر اطلاع رسانی و انسجام بخشی درون صنعتی نقش مهم و سازنده ای دارد، افزود: تاکنون حضور 8 نشریه تخصصی از جمله نشریه، Asansor Dunyasi ، Asansor Vision، نشریه تخصصی دنیای آسانسور، نشریه پیام ساختمان، ماهنامه بازار ساختمان و تاسیسات، نشریه عمران اینفو، نشریه ساخت و ساز، مجتمع رسانه ای ساختمان و نشریه پیشگامان ساختمان و همچنین پورتال های صنعت آسانسور همانند پورتال پارس لیفت، پورتال بالابر و پورتال لیفتیران در این نمایشگاه قطعی شده است.
مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها، با اشاره به اهمیت این صنعت، گفت: صنعت آسانسورسازی در سال های اخیر بویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجهی در زمینه ساخت آسانسور اتفاق افتاده است.
آموخته اضافه کرد: رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گیری از تکنولوژی های نوین در این صنعت، سبب شده تا صنایع مرتبط با این بخش نیزهمگام با گسترش بلند مرتبه سازی و برج سازی با حرکتی همسو در جهت رفع نیازهای موجود حرکت کنند.

منبع: ایرنا